lördag 10 april 2010


Råkade visst smälla i mig hela brieosten själv...

Sitter här med ett glas rött och tänkte kika in och önska trevlig lördagskväll. Några glas vin och ostbricka var precis vad en trött mama behövde ikväll. Den här dagen, eller ja, de senaste två veckorna har ärligt talat varit lite jobbiga. Hugo har inte mått och mår inte bra av sin feber/hosta/förkylning/kindtand och är som en igel på mig. Stackarn kan ju inte sova på nätterna (=ingen sömn för mig) och så är han förstås trött och kinkig på dagarna. Så självklart tar det på en att vara mamma ibland. Men jag tänker ofta att det kan vara så mycket värre så jag är så lycklig ändå....bara lite trött. Det här är ju vardagen för alla föräldrar ibland.
Men nu sitter jag och samlar lite energi och har en riktigt bra lördagskväll. Har varit urtrevligt med besök hela dagen, förutom att jag bröt ihop en stund och gick och la mig för att få tillbaka krafterna :) och jag tror att det funkade!
Hoppas att ni har en härlig lördagskväll och njuter av helgen!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥