tisdag 13 april 2010

Inredningsfynd...eller?


Hej alla FINA! Nu har vi kommit in efter en härlig dag ivårsolen. Vi har njutit ute i trädgården och sen blev det en tur till föräldrarna där vi fick goda pannkakor! En sväng på stan på jakt efter överdragsbyxor till Hugo blev det också men utan shoppinglycka...
Ikväll har vi varit och simmat och nu sover lilla skrutten skönt och jag tänkte bara ta en soft stund i soffan nu.

I helgen hittade jag glasburken på bilden i vår lada på gården som blev fin med lite vide i. Hittade också en gammal nummerplåt. Jag ser inredning i allt :)
Fast vi bott här några år så hittar jag alltid nya "fynd" när jag går och rotar runt lite. Jag får tusen inredningsidéer varje gång. Tyvärr ser pappan i familjen mina lysande idéer mest som massa jobb :) Så några stora projekt har jag inte fått igenom än, men lite småsaker plockar jag in i huset då och då...


NJUT av kvällen!
♥♥♥

4 kommentarer:

  1. Vad kul att hitta inredningsdetaljer:)
    Ni verkar ha det så fint hemma hos er så du får gärna visa fler bilder:) Har dock inte greppat vart i stan ni bor, men det är lite utanför va?

    Förstår att tiden hemma som mamma går undan och att det gäller att njuta till max. Småbarnsåren kommer ju inte tillbaka:)

    Sköt om er.

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Inredningsfynd helt klart. Det är många bloggare som gillar skyltarna hihi...Sen kanske inte den andra hälften godkänner allt/ Ha det gott/ Kramkram Anne

    SvaraRadera
  3. Jättefint fynd,
    hoppas du har en skön onsdag.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Åh, gamla nummerskyltar tycker jag är så charmiga. Min pappa har ett gäng av äldre sort, älskar dem.

    Må så gott & hoppas att solen skiner imorgon med.
    Stora kramen från mig

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥