tisdag 30 november 2010

Pepparkakor & bus

peppisen

Hej hej!

Oj, vad dagarna flyger iväg! Vi hann ju faktiskt med både pepparkaksbak, glögg och en tur ute i snön i söndags. Hade verkligen en jättemysig adventshelg!

BOB

En totalt opiffad trött lekmama och en liten Hugo Bus!

Idag har jag faktiskt haft en rätt kass dag på jobbet. Mycket att fundera på. Kom dessutom i panik nu på att jag var bortbjuden ikväll och det har helt försvunnit ur mitt huvud av allt annat. Hade ju inte sagt säkert att jag skulle komma, men jag skulle ju i alla fall höra av mig såklart! Åh, vad dum man känner sig. Ni vet, man får lite panik i magen…..

Nej, nu är det nog snart dags att sova och hoppas på att morgondagen blir bättre…

När man får krama på trollungen blir man alltid glad i alla fall!

god natt

GOD NATT!

♥♥♥

Therese

4 kommentarer:

  1. Tjenix tjejen din morgondag kommer att bli kanon:-) säger min stora glaskula...

    Kram på dig// Sofia

    Ps De vita gitarrerna finns nu i butik igen, jag lägger undan en för säkerhetsskull:-) Säg bara till om du ändrat dig.

    SvaraRadera
  2. Ja, Sofia, den här dagen kommer bli BRA :)

    Vad gulligt att du lägger undan gitarren. Jag kommer in någon dag!

    Ha det gott!

    Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Undrar sååååå var du köpt silverfatet där du har gran, hyacint osv på ?????

    P.s. snygg du är fast du är "opfiffad"..

    MVH Johanna

    SvaraRadera
  4. Hej Johanna!

    Jag har köpt silverfatet på butiken "CE Inne Ute" i Örebro!

    Kul att du gillar det!

    Ha det gott!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥