lördag 6 november 2010

 

allhelgonahelg 

allhelgonabild

God kväll på er!

Idag tänder vi ett ljus för de som inte finns hos oss längre. De finns ju alltid kvar i våra hjärtan!

Denna alla helgons dag har spenderats med huset fullt av familj och vänner. Jag tycker det är så mysigt när alla är här! Hugo har varit överlycklig för all uppmärksamhet och har varit ett litet bustroll som nu somnat gott.

Jag bakade en knäckig äppelkaka som verkade för den tog slut snabbt :)

Av goa mamma & pappa har jag fått inredningstidning och en fin krona med blommor, ljus och höstpynt i. Tack rara!

Nu blir det lite snacks framför “Så mycket bättre”. Kollar ni på det? Jag tycker alltid att det är roligt med musikprogram så jag gillar det! Kul att få höra Petters låtar i nya versioner ikväll.

Ha nu en mysig kväll!

♥♥♥

/Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥