fredag 19 november 2010

Fredagsgott

mateus

Det här underbara lila fatet från Mateus var min lilla present till mig själv som jag köpte på Trolltyg i Uppsala. Var så kul för när jag pratade med Åsa så berättade hon att det var hennes favvoaffär när hon pluggade där. Såklart. Vi har ju identisk smak!

Hej fredag!

Jo, men visst var det magsjukan som slog till här hemma i huset igår. LillHugo bara kräktes o kräktes hela natten. Stackars liten. Så vi får tyvärr boka av helgens planer. Vi skulle få nattgäster ikväll. Hugos kusiner skulle komma och det hade vi verkligen sett fram mot, men vi träffas snart ändå så nu är det bara att pyssla om Hugo så att han blir frisk snabbt! Lite festis är det enda vi får i honom nu….

MEN…..annat är det med oss gottegrisar :) Handlade med chips, nötter och annat gott till fredagsmyset på väg hem från jobbet. En kladdkaka blev det också bakat men det var visst NÅGON som inte kunde låta bli att ta en bit innan jag hann fota….;)

smaskens

Nu börjar ju Idol! Får se om vi får skrutten somnar snart så att vi kan kika lite på det. Just nu är det MakkaPakka och gänget som gäller på TV:n (ni som har barn vet vad jag menar :)

fredagsmys

Hoppas att ni också har lite mumsfilibaba till fredagskvällen!

Mys på!

♥♥♥

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Men fy då härjar magsjukan överallt:(
    Var precis inne på Kattabloggen och hon hade också drabbats!
    Hoppas verkligen ni vuxna klarar er!

    Trevlig helg, kram Sofia

    Ps Åsa, en nalle fanns kvar och den ligger såå söt i en påse och väntar på dig:-)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥