tisdag 16 november 2010

Sämsta träningsupplevelsen!

16 november 019

God kväll våra söta bloggisar!

Ja, så här ser vedkorgen ut här hemma hos oss! I like! Vi förvarar även ved i en vit hylla som var någon idé jag fick då vi flyttade in för tre år sedan.

16 november 020

Det kommer bli många mysbrasor i kakelugnen i vinter.

16 november 021

Nu till gårdagens stora händelse!

Jag tränade för första gången på två månader!! Ja, det ÄR stort för mig just nu efter min låååångdragna hosta. MEN…..det var en av mina värsta träningsupplevelser någonsin! Jag har ALDRIG känt mig så svag som jag gjorde då. Körde Body Pump tillsammans med Åsa och medan hon lassade på med vikter fick jag plocka av och jag stod bara och skakade i benen. Jag är van att känna mig ganska stark, så det här var asjobbigt för mig….både fysiskt och psykiskt. Jag har aldrig känt att jag inte klarar av ett pass, men så var det verkligen igår. Mina muskler är borta och det känns SKIT rent ut sagt! Nu förstår jag att de som aldrig tränat och ska börja ger upp redan efter första passet….om de känner så här. Men för mig finns inte att ge upp. samtidigt som det känns tungt så blir jag taggad. Jag ska få tillbaka min starka kropp!

Men ikväll laddar jag ny kraft hemma i soffan så hoppas jag på ett nytt pass imorgon. Ett steg närmare vältränad. För nu är jag BARA otränad och klen. Jag är ju heller inte av med min hosta så det gäller att starta lite mjukt. Konditionsträning får vänta tills jag är helt bra. Det vikigaste är förstås att vara rädd om kroppen, inte att vara superfit.

♥♥♥

Önskar trevlig kväll!

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥