onsdag 24 november 2010

Lek & Bus

JUL

Hej hallå!

Kunde väl inte låta bli att ställa upp min fina JUL-stake! Gillar den och min vita (bara nästan likadana:) supermycket! Det är ju bara EN månad kvar till julafton idag! Lilla pyret tyckte det var skoj att få sitta lite på pianot och posa lite, ha, ha! Eller så tycker han bara att mamman har konstiga idéer…. ;)

HUGOpiano 

Idag har jag haft en mammaledig dag och vi har haft det hur bra som helst! Vi startade dagen med besök på lek- och buslandet med Åsa & Julia! Kidsen röjde och mammorna med :) Vi käkade lunch där (lagom onyttig burgare med pommes…hmmm..) och sen tog vi en tur på stan och kikade efter lite julklappar till de små. Var förstås inne och kollade hos rara Sofia som har så mycket fint i butiken! Självklart slutade vi shoppingrundan med en chailatte! Tradition för oss så här på vintern!

Nu sitter jag och äter pepparkakor (min stora last just nu) och laddar för en jobbdag imorgon! Ska bli kul att jobba ett par dagar nu innan det är helg igen.

Önskar dig trevlig vinterkväll!

♥♥♥

Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Så glad han ser ut där han sittet:)

    SvaraRadera
  2. Såå fin ljusstake (och så fin Hugo såklart)! Tittade på den inne på CE idag...

    Jag var inne hos Sofia IDAG så vi verkar gå om varandra =)

    Ha en fin kväll! Kraam kraam

    SvaraRadera
  3. Hej på er söta Blondettysar!!

    Såååååå fin julstake!! Vill oxå ha :)!!!

    På söndag är det redan försa advent. oj, oj, oj vad tiden går!!

    KRAM på er från mig :)

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  4. Tjohoo rar... jag tackar:-)
    Ni är bra rara ni med!!
    Trevlig helg, kramar Sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥