torsdag 18 november 2010

ljus

Blev så glad när jag hittade det här doftljuset i en shoppingpåse igår. Hade helt glömt bort det. Så jag ägnade kvällen till mys istället för träning som inte gick att få till.

Hello sweeties!

Veckorna bara flyger iväg! Tänk att det  är helg snart igen! Men stackars lilla Julia som fick feber. Vi hade tur när Hugo fick sin 1,5-års-spruta för han reagerade inte alls på den.

Något träningspass blev det inte för mig igår som tänkt, men ikväll blev det ett kort pass i gymmet. Jag känner mig fortfarande inte helt okej så jag tog det lugnt. Men det är frustrerande vill jag lova…! Känner mig så klen. Men snart får det bli ändring på det!

Åh, nej, nu ropade pappan att Hugo kräks! Inte kräksjukan. Snälla!!

Måste rusa!

♥♥♥

Kram Therese

1 kommentar:

  1. Ånej!! hoppas verkligen inte att det är ngn kräksjuka som hälsat på hos er. Massor med krya på sig kramar från oss och hoppas att du & A får hålla er friska.
    Massa kramar J

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥