söndag 7 november 2010

trapp

H   O   M   E       S   W   E   E   T       H   O   M   E

huset

Hallå!

Har du en skön söndag? Min kropp verkar inte hålla med mig om att jag ska bli frisk så jag har tagit ännu en soft dag. Jag håller snart på att bli vansinnig av att inte kunna röra på mig alls! Klarar inte riktigt det. Okej om det är någon vecka, men nu efter en och en halv månad så börjar jag bli rätt så less…

Men man får försöka mysa inne och göra det bästa av det. Mitt lilla pyre piggar upp mig varje sekund och huvudsaken är att han mår bra! Han har haft det hur bra som helst idag med bad, bus och pannkakor med mormorn & morfarn.

Så nu ska jag bara gosa med mina kära i vårt älskade hem så får vi se om det blir jobbdag för mig imorgon. Hoppas!

Önskar dig en finfin söndagskväll!

♥♥♥

/Therese

3 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt hus ni har!!
    Kanske en bloggträff hemma hos dig?

    Kram på dig och se nu till att vila upp dig, kram blondinmama som också har åkt på den heeemska hostan....

    SvaraRadera
  2. Håller med Sofia. Underbart hus:)

    Hoppas att du snart känner dig piggare igen. Måste vara otroligt jobbig att gå så länge och inte må bra. Det är inte Körtelfeber? Jag hade det när jag var i 18-års åldern och det satt i ett halvår:(

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad snälla ni är!
    Jo, men en bloggträff MÅSTE vi ju bara ha snart! Vi får väl planera in något skoj vi kan hitta på!

    Kram på er rara!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥