lördag 27 november 2010

ADVENTSTID

Advent

God kväll i kylan!

Tror att många har piffat och pyntat inför advent idag och så även jag! Den fina granen som verkar ha blivit väldigt poppis bland bloggerskorna i år fick jag av Åsa redan förra advent så hon har koll min kära vän :) Ni ser också en del av mitt nya silverfat som jag gillar jättemycket. Får visa mer av det en annan dag!

Har just kommit hem från grannarna där vi fått en massa glögg och annat gott! Känns som att jag lever på gottis och kan dessutom inte träna för hostan och det känns på formen kan jag säga. Måste bli en rejäl uppryckning av mig när det gäller kost och träning. Men det tar man väl efter nyår som alla andra eller…? :) Nej, jag är så sjukt träningssugen nu så motivationen är det inget fel på. Bara denna envisa hosta kan ge sig någon gång!

Nu ska jag kika på favvoprogrammet “Så mycket bättre”. Ska bara försöka natta mitt lilla pyre först. Mysigt! Jag är så oerhört tacksam för min älskade HUGO!

Ha en FIN kväll!

♥♥♥

Kram Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥