fredag 12 november 2010

Sneakpeek

piano

Heeej fina bloggisar!

Tjohooo! Jag är så GLAD! Idag har jag ÄNTLIGEN fått hem något som jag längtat efter så länge! Nu, nu blir det lite lättare att få in lite mer musik i mitt liv som jag mår så bra av! Ska självklart visa mer av det fina pianot, men bjuder på en liten sneakpeek ikväll ;)

Jag kan inte sluta titta på det. Ja, jag vet, lite konstig är jag, men det här gör mig verkligen på alldeles strålande humör. Det är ju dessutom en fin möbel och rummet känns så mycket mer komplett nu. Jag har lämnat plats för det här sedan vi flyttade in….

Så, ikväll blev det hämtpizza och rödvin här hemma till oss och all bärhjälp som fick slita som djur för min skull. Tack raraste ni! Tack mormorn för barnvakt (och ALLT annat du alltid fixar med) också!

Idol är slut för ett tag sen och snart blir det nog sängen för imorgon blir det tidig uppgång (som om jag nånsin har sovmorgon!) för jag drar till kära släkten i Uppsala! Längtar!

Önskar dig en FANTASTISK start på helgen!

♥♥♥

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥