onsdag 10 november 2010

Kaspar & Saga

kaspar&saga

Tjingeling!

Jag trooor att jag kanske är på bättringsvägen nu! Hoppas hoppas! Har just kommit hem från goa vänner som bjöd på massa gottis! Både vänner och godsaker ger energi! :)

Jag har ju skrivit HÄR tidigare om tapeter och inredning till Hugos blivande rum. Har ju haft världens beslutsångest vilken jag ska välja. Denna från Sandbergs “Kaspar & Saga” har jag varit inne på hela tiden, men jag har velat mellan blå och denna vita. Tycker det är fint med färg i barnrum, men vi har kommit fram till att det är bättre att ta den här så kan man matcha med vilka färger som helst sen.

Tycker att tapeten är så himla mysig och sagolik! Farligt inbjudande att färglägga……. :)

kaspar&saga miljö

Så det får nog bli den här svart-vita……eller?? HJÄLP! Gör vi rätt?

Fick syn på den här fina i tapetkatalogen också…… ha, ha…

prickig

En riktig BLONDETTY-tapet! Men nej, jag ska inte tvinga på lilla Hugo den, men den vore rätt cool på rätt ställe….

Ja, som sagt, jag skulle behöva MÅNGA barnrum att inreda för jag har tusen idéer och så får jag bara välja en….. Inte lätt!

Nej, nu blir det ett gäng pepparkakor framför “Berg flyttar in” för att ladda om för en ny jobbdag!

♥♥♥

Kram Tess

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥