måndag 1 november 2010

Speedster polisbil

Bilmiljö

Hej söta!

Då var vi inne i november då! Det brukar vara min värsta månad. Grå och tråkig. Men då får man försöka hitta på massa skoj för att förgylla vardagen. Det är ju faktiskt rätt mysigt att få tända ljus och chilla lite ibland också!

Har fått flera frågor om Hugos tuffa polisbil och det är verkligen ett bra julklappstips till små coola tjejer & killar! Finns i massa olika färger och utföranden, men vi tyckte att den här var riktigt tuff!

bilpolis

Har kikat runt lite och den finns bland annat att klicka hem HÄR där jag hittat den till ett mycket bättre pris än när vi köpte den förra året.

Så det är mitt första julklappstips i år! Skynda er att köpa för jag har sett att de börjar vara slut i lager på många ställen!

Hugo&Bilen

Hugo gillar sin polisbil och kör ofta runt på den här hemma.

Har du något bra julklappstips till en liten buskille?

♥♥♥

/Therese

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset!! Det kanske får bli en polisbil även till Philip om tomten är snäll i år =)

    Spanade in sidan men det luriga är att det inte står vilken fraktkostad det är, hm... Trots allt borde det bli ett billigare pris för jag har bara sett bilarna för kring 1200 kr tidigare. Både på nätet, Mio och Jakobsssons...

    Kraam kraam och happy Allhelgona!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vart fick du tag i din polisbil?
    jag är oxå ute efter den gamla modellen, men överallt där den finns i lager har de bara den nya modellen, o. den är ju inte alls lika fräck o. stilren.

    Tacksam för svar!

    Malin fompi@hotmail.com

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥