lördag 20 november 2010

Hemmakväll med Hugo

hugo4

Hugo just nu: Mys framför en film. Min goa unge!

God kväll raringar!

Ja, för mig blir det hemmakväll med det här lilla pyret. Han mår bättre men är inte helt okej. Fick ställa in kvällens planerade restaurangbesök. Synd, för jag har LÄNGTAT efter tapas och en trevlig kväll ute. Men vadå, inget slår ju att vara med den här skrutten så det går ingen nöd på mig. Pappan åkte i alla fall iväg på en massa festligheter så han får ta en drink för mig med….:)

Känns faktiskt som att ALLA är ute på galej ikväll, så det kanske är därför det kommer att kännas lite ensamt när Hugo somnat….

Men jag ska tända ljus, äta något gott och bänka mig framför “Så mycket bättre” som nog är mitt favoritprogram just nu. Men ni, hur GRYM var inte Jay i Idol igår?! Han vinner tror jag!

Hugo och jag tog lite välbehövlig frisk luft idag och Han tycker det är så skoj att det kommit snö!

hugo2 Hugo1

Nya pianot är också VÄLDIGT populärt här hemma!

hugo3

Åh, nej! Kom just på att jag glömt tvätt i tvättmaskinen. Bara att ge sig ner i källaren……Hmmm, SEN ska jag mysa!

Önskar dig en alldeles UNDERBAR lördagskväll vad du än hittar på!

♥♥♥

Therese

2 kommentarer:

  1. Men vilken underbart familjär blogg du hade här då ;)
    Så söt liten pojke på den sköna fårskinnsfällen.
    Ha en bra lördagkväll...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  2. Så söt kille du har!!
    Verkar som att vi har samma smak när det kommer till barnkläder, har både mössan och byxorna, så fina!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥