måndag 8 november 2010

Kylan är här!

hugo vattnar

Burr!

Är vintern här nu? Ja, idag var det dags att ta på Hugo stora vinteroverallen för oj vilken kyla som kom! Här är han på väg för en heldag med morfarn! Overallen från Didriksson verkar hur bra som helst!

Jag lydde alla nära och käras råd att hålla mig hemma idag. Alla säger att jag måste stanna hemma denna vecka så att jag blir frisk någon gång. Men det går inte. Jag MÅSTE få jobba imorgon. Jag blir ju inte bättre av att vara hemma ändå verkar det som…. Jag smittar ju inte någon heller efter så här många veckor så det kan väl inte skada att gå dit imorgon…..? Varför försvinner aldrig min hosta?! Jag blir tokig på nätterna speciellt och det känns som att jag hostat sönder ett revben. Men ja, ja, jag blir säkert pigg och alert snart så att jag kan bli mitt vanliga aktiva glada jag igen!

Nu ska jag laga till lite lax med smak av saffran! Det blir bra måndagsmiddag det!

hugo kallt

Snart kommer den här lilla skrutten hem också. Då får vi kramas och busa så mår jag nog bättre sen!

Ta hand om dig i kylan!

♥♥♥

/Therese

4 kommentarer:

  1. Hej tjejer!

    Åh va glad jag blev av era ord hos mig! Unerbart att veta att ni kikar in med jämna mellanrum! Gör fler av era vänner det oxå tror ni!? Vore kul att veta =)

    Vilken goding i overall som det bjuds på här! Bilder som de gör att man längtar tillbaka till den tiden....mina tjtjer är ju 10 och 13...men lika goa, fast på ett annat vis!!!!


    K R a M // T i n a

    SvaraRadera
  2. Hej på er tjejer!
    Hihi Therese du avslöjade mig allt när jag försökte få till bloggen men... nu är jag tillbaks på ruta ett igen (nästan)jag är verkligen ursämst på att få till min lilla sida:-)!
    Er blogg är verkligen fin!!

    Kramar Sofia

    Ps Hur lägger man till Share some love leave a comment??

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Tack för titten inne hos mig och för snälla ord! *kram*

    Vilken mysig blogg ni har! Härlig blandning av inredning, mat, kidsen och vardag :)

    Kikar snart in igen ♥
    Mia

    SvaraRadera
  4. Sicken going!

    trevlig fredagskväll

    Kramar från Kungsbacka och Camilla

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥