onsdag 1 december 2010

Välkommen december!

frukt

Hello sweeties!

Ja, nu är december här och vi kan lägga årets mörkaste månad bakom oss! Fruktskålen är laddad med vitaminer och mamsen kom med fina rosor! Har haft en bra dag och nu ska vi väl alla ha en riktigt MYSIG december, eller hur!?

Som så många andra blev jag kär i fjärilstavlan när jag såg den första gången så jag klickade hem den då och nu ser man att den har blivit superpopulär och dyker upp på blogg efter blogg….. Har knappt visat den på mina bilder (ni kanske har sett den skymta) för jag kan tycka att det blir lite tråkigt när så många har lika. MEN….jag gillar den ju jättemycket så nu får ni se den hemma hos mig också!

fjäril

Fjärilen från Hagedornhagen hänger så fint i vårt matrum.

matrum

Kanske kan det bli lite glögg och hembakta pepparkakor ikväll! Det är väl en BRA start på december?!

Önskar dig en FIN kväll!

♥♥♥

Kram Tess

4 kommentarer:

  1. Hej Tess!
    Vilken underbar fjärilstavla!!

    Visst låter december mycket mysigare än november:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Det blev jättefint med den nya tavlan!!

    Å så söt pepparkaksgubben-Hugo är när han bakar peppisar. Läängtar tills Philip kan vara med i köket och julbaka med mig. Allt blir liksom extra mysigt kring jul (och annars också för den delen) med barn med i bilden =)

    Kraam på er!

    ps. Just ja, den där "feeden"! Har ingen aning om vad jag gjort eller inte gjort. Har sett att det är samma visa på andra bloggar också, mycket skumt!

    SvaraRadera
  3. Jo men visst är tavlan populär...men den är ju verkligen JÄTTEFIN =) För ett tag sedan var det ju Olle Eksells "ögonkakao-tavla" som syntes precis överallt...men den gillar jag lika mycket för det!

    Hoppas att december blir en fin tid hos er!

    K r a M // t i n a

    SvaraRadera
  4. Låter verkligen mysigt! Jag tänder massvis med ljus och tycker att december är urhärlig! :-)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥