söndag 19 december 2010

granenkollas

God kväll pinglor!

En liten glimt från vår julgran som vi pyntat denna fjärde adventssöndag! Den är klädd i vitt och silver, men kanske ska det kompletteras med något rött också… Vi får se.

Jag har just kommit hem från en mycket lyckad julkonsert och jag njuter varje sekund som jag får spela. Härlig känsla när publiken står upp efter konserten och applåderar och jublar!  Nu känns det verkligen att det bara är några dagar kvar till julafton för musiken fick mig verkligen i stämning.

gran3

Lilla Hugo sover inte än så det blir en sen kväll för honom. Det är så det blir ibland. Får försöka komma tillbaka till rutinerna imorgon igen. Jag med för den delen för då väntar jobb förstås. Så jag ska försök att inte komma allt för sent i säng jag heller.

Hoppas att ni har en mysig kväll med en härlig julkänsla i kroppen!

gran1

gran4

gran2

♥♥♥

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥