söndag 5 december 2010

Hjärtans vän

 

 

julfint

Hej kära bloggare!

Nu sitter vi och myser denna 2:a advent. Helgen har gått riktigt fort och ingenting vettigt har blivit gjort. Jag hade tänkt att börja med julkorten men jag hittar inte påsen från Panduro som jag köpte för två månader sen, tröttsamt!

Idag har vi hälsat på Therese med familj, lika trevligt som vanligt. I julklapp av Therese (som jag redan öppnat) fick jag ett jättefint hjärta (på bilden) som nu dekorerar våran altandörr. Som adventspresent fick jag en ljuslykta, snacka om att jag är bortskämd av min bästa vän. Jag hade tänkt att hinna med en tur på julmarknaden i wadköping men det får bli nästa helg.

Imorgon ska jag och Julis till dagis på studiebesök. Jag vet ingenting om det här dagiset så det ska bli kul (hoppas jag) att få komma dit. Nu är det inte många veckor kvar tills jag börjar jobba, men nu har jag julen i sikte och får koncentrera mig på jobbet sen.

Åsa

3 kommentarer:

  1. Hej svejs i julstugan!!!
    Hittade hit genom Håkans Party SATURDAY SHOW OFF och jag har haft en mysig stund här hos er.., man tackar!!!
    Jag kikar vidare och återkommer snart igen....
    Kram till er båda....
    Marianne

    SvaraRadera
  2. 10 januari börjar hon. Dom har 3-dagarsinskolning, då får vi se hur det går!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥