tisdag 7 december 2010

Zinkhus Walther & Co

zinkhus

God kväll god kväll!

Mina FINA zinkhus från Walther & Co lyser upp kvällarna här hemma. Hemklickade från Broarne.

Kvällen har spenderats springandes mellan affärer för en del julklappsinköp. Men det var riktigt mysigt förutom att jag knappt hann se min lilla Hugo idag. Jag har precis nattat honom så nu sover han (för sent som vanligt). Men det är ju bara underbart att gosa lite med honom när han sover också. Går ju inte att låta bli att pussa lite Ler Han har ju haft det urbra med mormorn & morfarn idag så nu får han nog en god natts sömn.

zhusen

Tänd ett hus och låt det brinna…la, la, la… Ler

Nej, nu blir det lite glögg tror jag minsann!

Önskar trevlig kväll!

♥♥♥

Kram Tess

3 kommentarer:

  1. Hej tjejer!
    Vilken härlig blogg ni har! Har inte varit här förr så nu måste jag noggrant kika igenom :)
    Superfin tapet i inlägget tidigare, åkte in i inspirationsmappen direkt ;)
    Kram, Anna

    SvaraRadera
  2. De är så fina de där zinkhusen från Walther & Co! De passar bra där på pianot!

    Ha en fortsatt bra dag!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  3. vad fint=)vad härligt att ah ett piano=)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥