måndag 13 december 2010

Lusse Lelle

peppis

Hej på er rara!

Här är min älskade lilla pepparkaksgubbe som jag inte ens hunnit träffa idag! Mina dagar rusar verkligen förbi just nu! Idag blev det en tur till Norrköping på jobb och imorgon blir det en tur till huvudstaden (känns faktiskt lite olustigt efter det som hänt…)

Jag som brukar hinna julpyssla och baka och greja hinner visst inget av det denna jul. Jag som inte skulle stressa….

Ja, men i helgen firade vi ju i alla fall lite jul och det var mysigt med bus, julbord, vin, spel, kakor, kramar, julklappar och sånt som man mår bra av….och så ännu mer mat och kakor då….. Ler

Nu närmar sig julen med stormsteg och jag längtar! Hoppas bara inte ALLA dagar blir uppbokade för vi behöver få vara lite spontana också de få lediga dagar man har. Vi har en förmåga att boka upp oss med besök och allt möjligt och det är ju superkul, men man behöver en andningspaus då och då också…. Ibland behöver man bara vara familj också. Bara vi. Det är inte så ofta det händer tyvärr….

peppis2

Nu måste jag gå och pussa på det här lilla sötingen för han är det bästa jag har!

Sov så gott!

♥♥♥

Kram Tess

5 kommentarer:

  1. Så söt han är er lilla pepparkaka :)!!

    TACK söta ni, för era söta kommentarer hos mig. De värmer mitt lilla hjärta!!! Ni är ju bara för goa!

    Njut nu av julen låååångsamt. Stress gör ingen människa glad.

    KRAM från mig till Er!!

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera
  2. haha vilken sötis! :) XX Nicky

    SvaraRadera
  3. Underbart!!

    Och shit vilket snyggt golv sen!!

    SvaraRadera
  4. Men vilken söt pepparkaksgubbe:) Jag har aldrig haft äran att ha en sådan i detta hus, endast tomte och stjärngosse. Kram Anne

    SvaraRadera
  5. En riktig sötnos det är han allt lille Hugo:-)

    Ha en bra dag!

    Kramar sofia

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥