onsdag 15 december 2010

Min lilla stjärna

stjärna

Hej på er raringar!

Denna står och sprider stämningsfullt ljus i fönstret på min lilla stjärnas rum. Ska precis sätta mig till ro i soffan en stund och tända lite ljus och försöka få lite lugn i kroppen. Men det finns ju så mycket som måste fixas hela tiden och jag har ständigt dåligt samvete för något som borde göras…

Ja, ja, imorgon ska vi ha grötlunch på jobbet och sen blir det julfest på kvällen. Kul! Sen längtar jag verkligen efter helgen då jag ska få spela fiol hur mycket som helst och sen blir det stor julkonsert på söndag. Det är alltid då jag kommer i julstämning. Min stress släpper lite och jag njuter verkligen av att få göra bland det roligaste jag vet!

Igår blev det en tripp till Stockholm på jobbmöte så efter ett par dagars resande fanns det en del att ta igen på kontoret idag, men det var mest bara roligt!

Imorgon ska jag försöka visa någon bild från Hugos rum igen så kika in då om ni vill se!

Nu måste jag måla naglarna, packa väskan, leta på den lilla svarta (självklart har jag köpt prickiga strumpbyxor) och ta fram locktången…….eller var det soffan sa jag? Nej, den får nog vänta till julafton!

Hoppas att ni är lika lugna och harmoniska som jag Blinkar

Önskar trevlig kväll!

♥♥♥

Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥