fredag 10 december 2010

Barnfritt

Hallå i stugan!

Äntligen är det fredag. Vi ska för första gången lämna bort Julis över natten till mormor och morfar och vi ska gå på fest helt UTAN barn, alltså en barnlös fest. Jag har sett framemot det här i månader. SÅ nu på eftermiddan ska vi dunderladda. Lite trött är jag efter julfesten med jobbet igår, men det är bara att ta nya tag.

Idag var det sista gången vi gick på rim och ramsor. Det känns lite tråkigt att det är slut för det har varit jätteroligt för både mig och Julis. Det kommer fortsätta nästa år men då har Julis börjat på dagis.

GRODAN

våran bästa groda

Nu ska jag gå och väcka grodan så att hon inte sover bort hela dagen!

Åsa

2 kommentarer:

  1. Lilla grodan, vilken sötis :-)

    Hoppas ni får superduper kul på festen,
    många kramar!

    SvaraRadera
  2. Sötis Julia, sådär skulle jag också gärna ligga nu!
    Men men en dag på jobbet väntar:-)
    Ha en bra dag, kram S

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥