torsdag 16 december 2010

Flanell brist

Julkortsbilder. Jag försökte arrangera framför brasan med paket och allt, men korten blev katastrof. Så det här får duga.

Högt på min önskelista finns ett röd-och vit rutigt påslakanset i flanell från Hemtex. Flanell är det absolut skönaste att sova i den här årstiden. Eftersom jag har köpt ALLA påslakanset de senaste 10 åren tycker jag att D kan införskaffa dom. Så jag frågar försiktigt med huvudet på sned… Vad får jag för svar?????

- Har vi brist?

Vad svarar man på det? Kan inte han se hur fint det skulle bli i våran säng och framför allt skönt. Nä, vi två tänker inte alls likadant när det gäller såna saker. Är det någon som känner igen sig…

                                                                       Åsa

1 kommentar:

  1. Hihi... Ja det har jag oxå försökt med på R. Får samma svar.
    Tack förresten för fint julkort på söt liten tomtetjej.
    Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥