måndag 27 december 2010

Sallad à la Leila & Ernst

sallad ernst

Leilas sallad

Hej på er denna sista måndag 2010!

Kolla här! Bildbevis på att jag i alla fall fått i mig liiite nyttigheter i jul även om de inte är många…

Gjorde två urgoda sallader till julbordet. Använde mig av Leilas receptrödkålsallad med apelsin och rostade valnötter och Ernst recept på hans fräscha julsallad!

sallad leila

Ernsts sallad

Testa dem. Båda två blev smaskens!

Nej, nu tillbaka till mina sista Rocky Road…..

Önskar dig trevlig kväll och en god natts sömn!

♥♥♥

/Tessis

3 kommentarer:

  1. Det ser underbart gott ut och det är ju extra roligt med så vackra fat :) Inte så dumt med lite nyttigt efter all julmat :P God fortsättning! Anna

    SvaraRadera
  2. Vad gott och fräscht det ser ut! Önskar er en fin sista vecka på det här året.
    Kram C

    SvaraRadera
  3. Tittar in och önskar er snyggingar en god fortsättning! Hoppas att julen har varit lugn och mysig. Min har varit supermysig men inte så lugn :D. Men så blir det ju när hela huset är fyllt till bredden med släktingar. But I love it!!

    KRAM

    // Inredningsfrun

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥