fredag 10 december 2010

Tidig fredagsmorgon

minihus

God morgon fredag!

Jag och Hugo sitter och äter frukost med det fina minizinkhuset tänt. Idag var det bara att kliva upp 4-nånting så mamman är inte världens piggaste Ler

MEN…..det är ju FREDAG och då gör det inget att vara lite trött. Kommer nog somna skönt i soffan till Idolfinalen ikväll.

Har haft strul med datorn här hemma så jag har ju inte visat mig här på ett par dagar. Framför allt har jag haft fullt upp så tiden har inte riktigt räckt till. '

I helgen drar vi iväg och firar Lilla Julafton och äter julbord, byter julklappar och har det bra. Det blir mysigt! Ska försöka att koppla av lite då för jag har en aning stress i magen just nu, men jag ska verkligen försöka njuta av jultiden även om det är mycket att göra och tänka på!

Nu kommer ju faktiskt årets mysigaste tid och jag ser verkligen fram mot lucia, julkonserter, tomten, julfest, mys med familj och vänner och allt annat som hör julen till.

Önskar dig en härlig start på denna fredag och HELG!

♥♥♥

Kram Tess

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥