fredag 31 december 2010

Nyårsafton 2010!

nyårsafton

Hej alla fina bloggisar!

Ja, tänk att detta är årets sista dag och ett helt nytt år står på glänt! Förändringar kommer säkert att ske för oss alla under 2011, en del som vi kan styra över och andra inte. Men visst ska vi väl försöka att se det positiva i det vi kan och stötta varandra när det känns tungt.

Jag är så oerhört tacksam för min familj och mina vänner och det jag önskar högst av allt är att ni ska må bra och att ni får uppfylla era drömmar! Jag hoppas att ni förstår hur mycket ni betyder för mig även om tiden inte alltid räcker till att ses så ofta som vi vill.

Året 2010 kommer jag främst att minnas som ett fantastiskt år som mamma till min älskade Hugo. Det är helt magiskt att vara förälder och varje litet barn är ett mirakel som vi inte får glömma att vara tacksamma över. Varje dag. Det är jag! Men ibland hör man många som skäller och klagar på sina barn……och hur kan man göra ett litet barn illa….?! Nej, nu svävade jag iväg här, men jag är så LYCKLIG över att jag har min lilla Hugo. Att du kom till oss
är det finaste som hänt. Jag tror att du vet att du är älskad!

Karriärmässigt har det ju också hänt en del. Än vet jag inte riktigt om det är i en positiv eller negativ riktning. Jag ska i alla fall gå in i ett nytt år med positiv inställning och fortsätta att visa vad jag kan och vill så får vi se var det leder.

Tänk att vi bloggat här också nästan dagligen! Vi är så glada för att ni kikar in här och det är så kul när ni lämnar ett litet avtryck! Det uppskattas verkligen!

2010 har jag och Åsa blivit om det nu går ännu närmre vänner. Vi har spenderat många av 2010 års dagar tillsammans och jag är så GLAD för det!

Nu tycker jag att vi går in i 2011 och sprider leenden omkring oss, kramar de som står oss nära lite extra, är tacksamma för allt bra vi har och visar medkänsla och ger tröstande ord om det behövs. Visa lite extra kärlek till de du tycker om!

Jag önskar dig en alldeles magisk kväll och ett riktigt underbart, sagolikt, roligt, spännande, fantastiskt & GOTT NYTT ÅR! Stjärna

Nu skålar vi in 2011!

♥♥♥

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År söta Blondettysar!!

    Ja, tänk vad 2010 har gått fort och så mycket som har hänt!

    Å om 2010 var bra så kommer 2011 att bli ännu bättre. Eller vad tror Ni :)!

    KRAM från mig till Er snyggingar

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År, Therese!

    Tack för det fina julkortet!!

    Hoppas du haft en mysig jul och en fab nyårsafton.

    Önskar dig ett fantastiskt 2011!

    Kram, Tessi

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥