onsdag 8 december 2010

Julbad

köpte det här hjärtat förra året. Vet inte var jag ska hänga det, granen kanske

 

Hej på er!

Vi är precis hemkomna från goda vänner. Hon har precis fyllt år. Av oss fick hon en svart cool skinntax. Hon har pratat om att köpa riktiga taxar (på skoj) i flera år. Så nu har hon än fast i skinn. Jag köpte den i somras på en kul affär i Jönköping. Det finns många trevliga affärer där. Hoppas att vi snart kan åka dit och hälsa på Carlsson familjen, som när som helst ska få tillökning.

Idag har vi varit på gustavsvik och badat tillsammans med Therese och Hugo. Alltid lika roligt att umgås med er. Efteråt käkade vi lunch och tog en snabb tur till Lager 157 och spenderade lite pengar. Vi köpte fina SVEA kläder till våra små troll.

Imorgon blir det julfest med jobbet, det ska bli roligt.  Jag vet inte vad jag ska ha på mig än, garderoben känns tom! Nu är kvällen slut för min del och sängen väntar.

Just det, jag har hittat påsen med sakerna till julkorten, så 30 är tillverkade och klara. Nu har jag bara 20 kvar……

Åsa

1 kommentar:

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥