torsdag 30 december 2010

Ny kaninvän

vinterkanin2

Hej raringarna!

Den här FINA vinterkaninen kom tomten med till Hugo. Det är charmiga små vänner till de små som även mamman tycker är ursöta Blinkar.

vinterkanin

Han sitter så fint på Hugos rum men det är kanske för att Hugo somnat för annars får den inte sitta stilla så länge.

Håller just nu på med lite nyårsfix för det blir nämligen kalas här hemma imorgon med härliga vänner och bubbel, precis som det ska vara!

Ska försöka softa lite här en stund också så att jag orkar med en lång natt imorgon för att skåla in det nya året!

Spännande med nytt år!!

Hörs imorgon! Trevlig kväll önskar jag er goa läsare!

♥♥♥

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar kanin! Synd som skam att mina tjejer hann bli så stora innan jag fann Mailegkaninerna...nu känns det liksom lite för sent att ösa sådana över dem =)

    Jag önskar er en fin fin avslutning på dett aåret och en sagolik start på det nya =)

    K R a M // t i n a

    SvaraRadera
  2. Å så söt! Philip fick också en vinterkanin i en julklapp från snälla tomten! =)

    Gott Nytt år på er Blondettysar + Hugo & Julia!!

    Ha en riktigt fin nyårskväll!

    Kraam från Katta & Philip

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥