lördag 18 december 2010

Sushi och julgransjakt

Hugon

Hej i vintervädret!

Ja, vi får nog en vit jul så mycket snö som det kommer. Härligt!

Igår var jag riktigt effektiv trots att jag var aningen seg efter torsdagens julfest! Hade träff med min vän Mikaela som var på besök i staden. Vi åt urgod sushi och uppdaterade oss på våra liv och kvällen ägnades åt julkonsertrep. Åh, vad det är mysigt att spela julmusik. Jag blev lite lugnare i själen av det. Annars är jag inte riktigt i julfas, men det ska nog ordna upp sig, även om inte julkorten kommer komma fram i tid och så…. Ler

Hann också in en sväng på Våra Små och köpte julklappar till mitt goa lilla gudbarn och hennes storasyster för i eftermiddag åker vi hem till dem och myser!

julklapp

Nu är pappan ute på julgransjakt! Ska bli kul att se vad han släpar hem Ler.

Hoppas att ni har en lugn och skön lördagsfeeling!

♥♥♥

Kram Tess

1 kommentar:

  1. Vad mumsigt med Sushi:)

    Tänkte faktiskt rådfråga er lite ang N´joy. Är det bra pass? Lätt att få plats? Trångt på gymmet runt 17.30-19.00 på vardagar?

    Andra erfarenheter?

    Ha en mysig fjärde advent imorgon. KRAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥