torsdag 16 december 2010

Barnrum

skrivbord1

God morgon på er!

Det här är faktiskt den enda möbeln vi fått in i Hugos rum än så länge. En charmig gammal skolbänk där han kan sitta och rita och pyssla sen. Fin va?! Bilderna blir inte bra nu när det ständigt är mörkt när man är hemma, men jag får visa bättre bilder en annan dag. Jag tycker tapeten “Kaspar” från Sandberg passar urbra på hans lilla rum. Längtar efter att få fortsätta inreda!

skrivbord

Nej, nu måste jag skynda mig på här för nu är det dags för jobbdag och sen får jag ladda om för kvällens julfest!

Ha en härlig torsdag!

♥♥♥

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Underbar tapet, såååå fin....
    Skulle också vilja ha men vet inte om den passar på min flickas rum... kanske...

    Johanna

    SvaraRadera
  2. Jättesött med skolbänken och tapeten är underbart fin!

    Ha en fortsatt fin torsdag!!

    Kraam K

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥