söndag 5 december 2010

2:a ljuset tänt

2a advent

Hej söta!

Ja, men då var det redan andra advent! Vi har förstås tänt det andra ljuset och har haft en lugn och mysig morgon. Det där med skönhetssömn och sovmorgon har jag gett upp och det är ju så småbarnsåren är. Man får försöka samla energi på andra sätt! Trots en tuff vecka på jobbet har jag faktiskt försökt pyssla om mig själv denna vecka. Har varit på ansiktsbehandling, massage och dessutom ett frisörbesök! För mig är det en riktig lyxvecka!

Tessis

Hade ju planerat en tripp på en julmarknad igår, men frisörbesöket tog sin tid och när jag kom tillbaka hade familjen redan hunnit med en tur så jag hoppade över det och stannade inne i värmen och drack glögg och åt mängder av pepparkakor Blinkar.

Inte så stor skillnad i håret kanske, men mörkare och mycket fräschare så jag känner mig nöjd!

tomtepar

Tomteparet sitter i köket och myser!

Idag hoppas jag på att få mysa med Åsa & co för de kommer nog hit idag. Kanske kan det bli ännu ett pepparkaksbak?! Vi får se vad dagen bjuder på!

Önskar dig en härlig andra advent!

♥♥♥

Kram Tess

2 kommentarer:

  1. Hej! Gillar bloggen! Inre alls så tillrättalagd som de flesta bloggar! Så jag kommer gärna tillbaka/C

    SvaraRadera
  2. Tack SNÄLLA C! Det var verkligen en fin komplimang!

    Kom gärna tillbaka!

    Kramar från
    BLONDETTYSARNA!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥