söndag 26 december 2010

Frisk av choklad

24 december 005

Hello sweeties!

Annandagen är redan här och chokladälskare som jag är så sitter jag och frossar i praliner och en kopp varm choklad med minimarshmallows. Jag har fullkomligt gått bananas på godsaker nu i jultider men så är det väl för de flesta?

Idag har vi haft fullt hus igen och det känns konstigt att det är jobbdag imorgon. Har varit så mysigt med några dagar ledigt och mys med familjen.

Lagom till jul drog jag på mig en förkylning (som alltid när man väl slappnar av lite). Mitt immunförsvar verkar inte vara så bra som det brukar just nu. Hinner ju inte bli frisk förrän nästa grej kommer. Måste nog börja stoppa i mig lite mer nyttigheter för det hjälper väl i alla fall till lite…

Choklad, det måste vara bra va….? Ler

choklad3

Hoppas att du haft en alldeles fantastisk julhelg!

♥♥♥

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Hej Therese!
    Mmm, vad gott med choklad! Det ska vara riktigt bra mot förkylningar har jag hört;)

    Önskar er en god fortsättning!

    kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Så här i juletid kan man unna sig lite extra =)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥