söndag 19 december 2010

4:e advent

Jag&Hugo

Hej fina!

Ja, tänk att det redan är 4:e advent! Jag höll på att skriva 3:e för jag hinner inte riktigt med! Det är till och med så illa att vi inte hunnit tända tredje ljuset så idag får vi tända två nya Ler.

Har varit ute med Hugo i snön en stund och snart ska vi klä granen som kommit in.

I eftermiddag blir det fiolspel i många timmar för ikväll blir det julkonsert. Ska bli så himla roligt! Kommer definitivt att vara i julstämning efter det! Lite glögg får nog avsluta denna adventssöndag sen.

Gårdagen hos Jenny med familj var supermysig och hon hade förstås lagat god mat och bakat en massa! Om jag fortsätter äta som jag gjort senaste tiden så rullar jag fram innan året är slutLer.

Önskar er alla en fantastisk adventsdag!

Jag&Hugo2

♥♥♥

Therese

2 kommentarer:

  1. Jisses vad du är söt! Trevligt utseende!!

    Hälsningar Johanna

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥