onsdag 9 december 2009

Vaccin & julklapp

Oj vad den här dagen bara flög förbi. Mörkt ute igen. Vi har varit och kollat hur mycket Hugo växt och så har han fått sin andra dos vaccin. Skönt att det är avklarat! Var en snabbis förbi Smultrongården också och handlade en julklapp till lilla Julia. Det var allt. Det är inte riktigt tid att handla till sig själv nu även om jag skulle vilja.....
Nu har jag tänt ljus i hela huset och ska försöka samla lite energi. Träning får vänta till nästa vecka, men jäklar vad sugen jag är på att bli lite stark igen! Får ingen regelbundenhet i träningen alls nu tyvärr så resultaten uteblir ju, men, men. Sätter inte mig själv högst på prioriteringslistan just nu.
Lilla killen här ovanför är min prio nr 1 förstås!

NJUT kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥