måndag 28 december 2009

Härliga vänner!

Vi hade en supertrevlig kväll igår! Vi satt länge och pratade, drack vin och spelade spel så det blev inte många timmars sömn i natt. Man börjar ju bli van med att bara sova hälften av vad man borde....
Tyvärr glömde jag att ta ett enda foto igår och imorse var ingen så sugen på att vara med :)
Idag åkte de hemåt igen och jag saknar dem redan. Vad glad jag är att jag har så underbara vänner!
Har varit hos brorsan en stund nu och snart är det middagslagning på gång.
Imorgon kommer Åsa och de andra och bor över hos oss. Jag längtar! Det får bli vår jul- och nyårsafton tillsammans eftersom vi inte kommer att fira ihop på torsdag.
Ha nu en riktigt bra.....ja, vad är det för dag idag.....måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥