onsdag 2 december 2009

Snuva

Här har vi en förkyld morgon tyvärr. Hade så mycket planer för veckan, men idag får jag i alla fall vara inne och kurera mig. Sitter och äter nybakade saffransskorpor och ser om det hjälper :)
Jag blir nog bra tills imorgon! Tycker att det brukar hjälpa att tänka positivt. Då blir man frisk snabbt och det MÅSTE jag bli. Har inte tid med något annat. Måste ju baka, köpa julklappar, träna och fixa med en massa annat. Vi har bjudit hem vänner både fredag och söndag också så då ska jag vara på topp! Idag var planen att följa med Åsa och Julia och bada med det får bli en annan dag för vår del.
Hoppas att ni mår bra och får en fint gnistrande decemberdag!

De här och en flaska glögg ska jag överraska grannen med!

1 kommentar:

  1. Vilka proffsbiscotti du fick till! Måste också baka efter Leilas recept så jag får till lika snygga.

    Fy så trist att gå och bli sjuk såhär i adventstider... Krya på dig så mycket!

    Kraam!

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥