fredag 18 december 2009

Freeedag!

God morgon fina ni! Ännu en helg är här och tänk att det är julafton nästa vecka! Vad roligt det ska bli! Vi ska ju fira jul hos oss i år så det blir fullt hus! Hur känner ni inför julen? Släktmys eller svärmorsrys? :) Jag hoppas och tror att vi kommer att få det riktigt mysigt!

Igår innan festen. Jag blev gladare sen....:)

Igår var det julfest på mitt jobb. Var inte världens gladaste och piggaste tjej när jag åkte dit, men det vände när jag träffade alla härliga kollegor! Vi åt julbord och lyssnade på ett fantastiskt bra framträdande av ett gäng sjungande tjejer. Trots en sen kväll så känns det verkligen som att jag tankat energi nu. Behövde komma iväg lite. Har blivit lite för lite egentid för min del på sista tiden. Som mamma får man inte glömma bort sig själv. Det är lätt hänt. Idag har jag ny energi att vara supermamman!
Tack för en FAB kväll!


















Idag är Hugo och jag på topp igen!
HAPPY Friday! ♥

1 kommentar:

  1. Kul med en lyckad kväll och vad fin du var:)
    Kan nog vara viktigt med lite egentid ibland.

    Svärmorsryset behöver jag inte oroa mig för så det blir enbart släktmys. Fast vi är så liten släkt så det blir en stillsam jul.

    HA en mysig helg. KRAAM

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥