fredag 18 december 2009

Jul med Ernst

Sitter i myskläder och raggsockor och kollar på "Jul med Ernst". Jag hade ju min partykväll igår och idag är pappan ute med grabbarna så jag har en riktig tjejkväll med bara massa mys. Inget bråk om fjärrkontrollen :)












I helgen har jag planer på att göra hjärtan eller kransar av lingonris, precis som Ernst just visade. Har tänkt det länge nu men det har inte blivit av. Får gå ut och gräva i snön imorgon. En annan plan är att hitta en fin julgran som vi kan ta in och klä. Imorgon är det rep inför julkonserten på söndag så jag ska verkligen frossa i jul i helgen.
Nu går jag tillbaka till mitt TV-mys. Kanske kikar på någon tjejfilm sen. Såg att "Snygg, sexig och singel" går nu. Ska nog fixa till lite glögg också....
Mys på eller festa vidare eller vad ni nu gör denna fredag! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥