onsdag 16 december 2009

Hej mitt vinterland!

Härliga SNÖIGA onsdag! Hugo och jag har just kommit in efter en tur ute i snön. Så FINT det är nu! Vi skulle egentligen haft tjejträff idag men alla kände att det finns en hel del som behöver fixas så här innan jul så vi skjuter upp den dejten! Idag har morfarn varit här och lekt lite och så var morbrorn förbi en sväng.















 Lilla grodan är precis ÖVERALLT nu















Julshoppingen igår gick riktigt bra. Jag skulle inte handla så mycket själv så jag var mest smakråd. Jag har några småsaker kvara att fixa men det ska nog hinnas med någon dag. Det där badet som jag längtade efter igår får nog bli ikväll istället. Jag mådde inte jättebra igår efter sprutan så jag försökte bota det med massor av te med honung och pepparkakor. Tror det funkade ganska bra....:) Imorgon måste jag ju vara på topp för då är det fest!

Ha en fantastisk kväll och ta hand om er ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥