måndag 14 december 2009

Julklappar och slottet

Idag har jag, Hugo & morfarn haft en heldag på stan. Några julklappar är fixade och vi har haft det så bra! Är på mitt BÄSTA humör idag och känner mig faktiskt hyfsat pigg trots att jag inte får sova allt för mycket för lilla skrutten. Vi lunchade på slottet idag och det var urmysigt där och god mat.
Vaccinerad har jag blivit också så nu är det avklarat och än så länge mår jag prima!
Nu har min kära mamma lagar middag till mig. Tänk vad bra man kan ha det.....
Familj och vänner är verkligen det viktigaste för mig..............och så gillar jag att shoppa också, ha, ha!
Önskar er en fantastisk kväll!










Lite sol på ansiktet vore ju inte fel.....;)



















Lunch på slottet. Kanske inte ser så mysigt ut just på denna bild, men det var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥