tisdag 1 december 2009

God Morgon och VÄLKOMMEN december!

Den BÄSTA månaden under vintern är här! Vi har varit vakna ett bra tag. Här är det sena nätter och tidiga morgnar som gäller för mig. Sitter just nu och kollar på Laila som är gäst i "Vakna med the voice" och äter frukost.


















Laila & Niclas är snygga i MQ:s kampanj.











Under julen kommer delar ur Leilas smyckeskollektion Rock by Sweden Åsitas att finnas i utvalda MQ-butiker. Tyvärr inte i Örebro....

Igår när jag kom stressandes till träningen och sa att jag hade bokat combat så fick jag till svar att det redan varit. En timme tidigare än jag var där! Jag är SÅ förvirrad ibland! Det fick bli lite styrka i gymmet i stället.....
Pratade med PT-Rickard också som även jobbade som vakt på Ritz när vi var där. Tydligen har Åsa och jag helt missat schlagerbaren med eget dansgolv där de tar in 350 personer! HUR kan vi missa det??

Lite senare idag blir det tjejträff och firande av Lollo som fyller år idag. Kul!
Ha nu en FIN start på december och NJUT dagen ♥

1 kommentar:

  1. Hallå! Gillar du oxå Lailas smycken? På min blogg kan du just nu vara med och tävla om ett presentkort värt 300 kr på just hennes smycken. Ta chansen :)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥