lördag 19 december 2009

Julgransinspiration

Burr, vilken kall morgon! Termometern visar fortfarande på 17 minusgrader! Har suttit och myst under en filt framför nyhetsmorgon och ätit frukost med tända ljus. Pratat lite i telefon med kusinen. Mycket trevligt! Killarna i huset har slumrat till igen i soffan. De verkar vara trötta idag.......:)
Julgran ska alltså fixas i helgen, men vill man verkligen gå ut och leta i den här kylan? Väntar nog tills imorgon. Lite julgransinspiration så länge är ju inte fel. Vår gran kommer precis som förra året att vara klädd i vitt och silver för jag har inte köpt något nytt pynt i år. Hur ser era granar ut?
Kolla in de här:





Bilder från Country livings hemsida

Fina va?
Nu måste jag sätta fart så att jag hinner spela lite innan jag drar iväg på rep. Jag ska hinna fixa en julklapp innan dess också....
Önskar er en riktigt BRA och HÄRLIG dag fylld av skratt och julmys!
♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥