tisdag 8 december 2009

Full fart!

Oj, det är inte lätt att hinna med att skriva. Den här lilla killen håller igång mig vill jag lova! Han kräver all min uppmärksamhet sin vakna tid. Det är superroligt men man hinner ju inte med så mycket annat :) (Och jag har bara ETT barn så jag har nog mer tid än jag tror ;)
Idag hämtade jag ut Hugos tröjor som jag köpte på Me&I-partyt. Jättefina! Annars har det mest varit LEK resten av dagen.
Så här kan det gå om man inte har full koll hela tiden:


































Simba undrar var hans mat tog vägen.....

Igår gjorde jag ett försök att åka och julhandla lite, men Hugo ville bli buren hela tiden så jag gick med honom på ena armen och hade vagnen i andra handen. Några gånger försökte jag gå runt på parkeringen för att söva honom, men han vaknade så fort vi kom in igen och ville upp till mig. Så det var bara att åka hem igen efter många tappra försök att hitta någon julklapp. Men vi får försöka en annan dag istället. Lilla hjärtat går ju alltid först! Nu kom mormorn så hon gick ut och gick med honom så jag passar på att blogga. Ska nog försöka fixa lite här hemma och kanske hinna läsa en tidning också. Det vore lyx!

Hoppas att ni har en LOVELY tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥