onsdag 2 december 2009

Kväll

Stackars er, fy så tråkigt att ni är sjuka. Jag skulle precis ringa till er och fråga om man får bo hos er på lördag, men jag får väl vänta och se så att ni blir friska först. Nu får du gotta dig i allt gott som finns, du är så pysslig! Idag var jag på mammafrukost hos Linda, det blev inget bad idag, vi sköt fram det till nästa vecka. Sen bar det av till stan, vi shoppade lite julklappar och njöt av att få vara ledig mitt på dagen en vardag. Nu har vi tagit kväll och ska bänka oss framför teven. Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Mmm vilka goda skorpor i vacker burk, det måste grannen blivit glad över, lika glad som jag blev över er röst på mej i Ikeas tävling, tusen tack, den betydde mycket!! Mari.

    SvaraRadera
  2. Tack för din grattiskommentar på barnens ettårsdag! =)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥