fredag 4 december 2009

Fredag

Välkommen fredag och härliga helg! Idag tror jag bestämt att vi mår lite bättre! Underbart! Efter en till största delen sömnlös natt så tar Hugo igen lite sömn nu. Han var bara ledsen hela kvällen igår. Hade nog att göra med att han inte mådde bra och att vi inte sov hemma. Märker mer och mer att rutiner är viktigt för de små. Måste ta tag i det ordentligt.
När han vaknar ska jag ta febern och se så att den gått ner på lilla Skrutten.
Tyvärr blir kvällens planer ändrade. Vi hade bjudit hem folk ikväll men huvudsaken är att vi blir friska nu så det blir nog en lugn kväll framför Idol. Jag var bjuden på glöggfest också hos min goa kollega, men de får försöka ha roligt utan mig ;)
Hoppas att vi slipper ställa in söndagens glöggmys bara! Andra planer för helgen är julfix, bakning och kanske julmarknad. Vi får se vad vi orkar med och hinner. Idag ska jag bara ta hand om min lilla goding så att han mår bra. Hoppas att ni får en BRA fredag vad ni än hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥