måndag 21 december 2009

Julvecka!

Tänk att det bara är några dagar kvar till julafton nu! 4:e advent gick med en rasande fart! På förmiddagen blev det julgransjakt och vi hittade en till slut bland all snö. Ingen disneygran precis, men den duger. Sen åkte jag och repade några timmar innan julkonserten på kvällen. Det blev så bra och var så himla mysigt. Nu har jag verkligen julkänsla i kroppen. Kom hem sent igår och då var det bara raka vägen i säng.
Hoppas att ni hade en mysig 4:e advent!

Fullsatt kyrka!


Bild tagen på väldigt långt håll = suddig!

1 kommentar:

  1. Vad mysigt med julkonsert och själv vara delaktig och spela. Jag hade fått för mig att du spelade gitarr...

    Och du, klart man får köpa julklapp till sig själv. Gjorde jag i Sthlm i lördags också...haha. T.o.m slagit in det också:)

    Kraam

    Ps. Stressa inte för mkt nu:)

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥