söndag 27 december 2009

En helt vanlig söndag!

Vanlig söndag idag! Men jag har fortfarande känslan av julhelg i kroppen. En strålande vit vacker dag är det. Snön vräker ner! Idag kommer min goa vän Mikaela och hennes familj och stannar tills imorgon. De bor ju i Västerås nu så gud vad jag saknat henne då vi inte setts på ett tag nu. Tänkte inte bjuda på julmat ikväll, så det får faktiskt bli pizza och någon liten efterrätt kanske. Känner egentligen för lite hälsosammare mat, men varför bryta trenden? Nyttig ska man vara efter nyår, är det inte så :)  ?
För några år sedan var vi på semester på Fårö och Gotland tillsammans. Vädret var inte superbra så vi testade nog alla caféer som fanns på ön tror jag!

Fin dag på stranden!


Mikaela, jag & hennes lilla Vincent bland raukarna!

Nu ska jag passa på att ta en dusch när gullungen sover lite.
Hoppas att ni har en SKÖN söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥