tisdag 1 december 2009

TID

Tiden går så fort. Hela helgen var det kalas för D. I fredags åt vi den första julmaten, jättegott. Första julmaten är den bästa. I lördags försökte jag baka till första advent. Jag tänkte göra pepparkaksmuffins. Jag hade köpt fina muffinsformar i metallrosa och blå. Inne i ugnen vek sig kanterna och smeten rann ut, jag fick slänga alltihop. Efter det var det kladdkakans tur. Den går inte att misslyckas med. Allt gick bra tills jag skulle stoppa i chokladbitar. Då hade chokladen legat för nära ugnen så allt hade smält. Då var det inte roligt.....Tillslut blev det iallafall några bakverk och första advent var det julmys här med hela släkten.


Jag har fått skäll av mina kamrater att jag bloggar alldeles för lite och jag ska försöka bättra mig. Även Julis var med på kalaset idag men hon sov medans kameran var igång.


Snygg Lundmyrklänning

Tack brudarna för en trevlig dag och Lollo för allt gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥