torsdag 17 december 2009

Julfeststorsdag!

Vi vaknade tidigt idag, eller ja, Hugo vaknade tidigt så jag hade inte så mycket val. Har inte direkt fått min skönhetssömn inför kvällens festligheter. De mörka ringarna under ögonen avslöjar mig mest tror jag. Tur att det finns smink. Tänk, killar måste vara mycket snyggare än oss tjejer som sminkar oss. Jag skulle väl aldrig kunna gå på fest med det här trötta ansiktet helt naturligt. Det måste ju bero på att de av de manliga könet får mycket mer sömn än oss, eller?
Har inte fått mycket gjort hittills. Hugo är som mest nöjd när jag går och bär på honom idag. Han kanske också har ont i halsen eller nåt som jag för han brukar vara en väldigt glad bebis annars. Så nu har jag ringt in räddningspatrullen i form av morfarn så att jag ska kunna ta en dusch i lugn och ro och kanske få känna mig lite tillpiffad till kvällen.
Mamma undrade hur jag skulle orka gå på fest ikväll. Jag undrar hur jag skulle orka vara hemma ikväll. Jag har verkligen världens mest fantastiska lilla unge och inget gör mig lyckligare, men ibland måste jag bara få vara jag. Om ni förstår vad jag menar...?

Förresten, vad har hänt med bloggen?? Bakgrund och en massa annat är borta!!

    

1 kommentar:

  1. Ibland är det skönt att få känna att man är en egen individ...

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥