onsdag 25 november 2009

TRÖTT mamma!

God morgon härliga ni!  Vet att det är tjatigt men idag är jag så trött så att jag nästan skakar. Somnade sent för att jag låg och tänkte och sen har Hugo vaknat allt för många gånger i natt och är väldigt morgonpigg. Idag skulle jag verkligen behöva någon som pysslar om mig och säger massa snälla saker :)
Igår kväll blev det boxning med Åsa. Det behövde vi! Jag fick mig en rejäl smäll i huvudet då jag missade att ducka. Jag vaknade till ordentligt i alla fall, ha, ha. Åsa, det gör inget. Mitt eget fel!
Nu ska jag njuta av en god frukost, pussas & kramas med skrutten och försöka fånga många lyckliga stunder idag!

1 kommentar:

  1. Vad skoj med boxningspass men ni får ta det lugnt och inte knocka varandra:)

    Måste berömma dom fina kransarna du visade upp för någon dag sedan. Jag brukar vara duktig på att göra en till mamma och syrran men i år hinns det inte med...

    Ha en mysig kväll. Kram

    SvaraRadera

Vi BLONDETTYSAR blir så glada att du vill lämna en kommentar!
♥♥♥